Verzenden

Verzenden

Brievenbuspakketten worden verzonden via DPD of PostNL à € 6,50 (alleen Nederland)
Pakketten tot 30 kg worden (verzekerd) verzonden via DPD, PostNL of DHL à € 9,50 (Nederland) of € 11,- (Waddeneilanden) en € 12,50 (Duitsland en België), andere landen op aanvraag.

In uitzonderlijke gevallen kan een andere vervoerder worden ingeschakeld.

Lengtevracht (zwepen vanaf 140 cm stoklengte) worden verzonden via GLS vanaf € 15,- (kosten afhankelijk van lengte zweep; Nederland, België , Duitsland)

De ontvanger ontvangt per mail een trackcode waarmee het pakket kan worden gevolgd.
Alle prijzen zijn incl BTW

Bij een bestelling van artikelen met afwijkende levertijd (die speciaal besteld moeten worden of tijdelijk niet op voorraad zijn) die samen met artikelen met een standaard levertermijn worden besteld, worden alle artikelen tegelijk geleverd. Dit betekent dat de bestelling pas wordt uitgevoerd als het laatste artikel leverbaar is. Om dit te voorkomen kun je ervoor kiezen om de bestelling te splitsen. Deze gesplitste bestelling kan ook per email (info@demenner.nl) worden doorgegeven.

Je mag de ontvangen producten net zo behandelen als je in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij om dit zo netjes mogelijk te doen. Leg bij het passen van tuig of dekens bijvoorbeeld er een dun laken onder. En poets ook de pony of het paard bij het passen van bijvoorbeeld beenbeschermers. De gepaste onderdelen dienen zorgvuldig te worden gereinigd alvorens deze retour te sturen.

Artikelen die volgens specificaties van de consument vervaardigd zijn, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen dus niet geretourneerd worden.

Je dient bij aflevering nauwkeurig te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Rekening dient hierbij te worden gehouden met maat- en kleurverschillen van de op de internetsite afgebeelde producten. Indien de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, dien je ons daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk en gemotiveerd kennis te geven.

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel hebt gekocht waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie of vervanging. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via info@demenner.nl.

Is het probleem met het artikel ontstaan door verkeerd gebruik? Dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.